Адміністрацыйныя працэдуры

ПЕРАЛIК
адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляе
Галоўнае статыстычнае ўпраўленне Брэсцкай вобласці
 па заявах грамадзян 

у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. N 200
«АБ АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУРАХ, ЯКІЯ АЖЫЦЦЯЎЛЯЮЦЦА ДЗЯРЖАЎНЫМІ ОРГАНАМІ І ІНШЫМІ АРГАНІЗАЦЫЯМІ ПА ЗАЯВАХ ГРАМАДЗЯН»


№ пункту па пераліку

Назва
адміністрацыйнай працэдуры 

РАЗДЗЕЛ 1
ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ

1.1. Прыняцце рашэнняў:

1.1.5.

пра пастаноўку на ўлік (аднаўленне на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

1.1.5-1.

пра ўнясенне змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і)

1.1.5-2.

пра ўнясенне змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і)

1.1.5-3.

пра ўключэнне ў асаблівыя спісы ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

1.1.6.

пра раздзяленне (аб’яднанне) чаргі, пра пераафармленне чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і

1.1.7.

пра зняцце грамадзян з уліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

1.3. Выдача даведкі:

1.3.1.

пра тое, што грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

1.3.9.

пра прадастаўленне (непрадастаўленне) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) альбо набыццё жылога памяшкання

РАЗДЗЕЛ 2
ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

2.1.

Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

2.2.

Выдача даведкі пра месца працы, службы і пасаду, якую займае грамадзянін

2.3.

Выдача даведкі пра перыяд працы, службы

2.4.

Выдача даведкі пра памер заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнага грашовага забеспячэння)

2.5.

Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

2.6.

Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

2.8.

Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

2.9.

Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў

2.9-1.Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў
2.12.Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сямей

2.13.

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)

2.14.

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна даглядае дзіця

2.16.

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

2.18.

Выдача даведкі пра памер дапамогі на дзяцей і перыяд яе выплаты

2.19.

Выдача даведкі пра выхад на працу, службу да заканчэння адпачынку па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і прыпыненне выплаты дапамогі

2.20.

Выдача даведкі пра ўтрыманне аліментаў і іх памеры

2.24.

Выдача даведкі пра адсутнасці забеспячэння дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

2.25.

Выдача даведкі пра знаходжанне ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў

2.29.

Выдача даведкі пра перыяд, за які была выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

2.35.

Выплата дапамогі на пахаванне

2.44.

Выдача даведкі пра невыдзяленне пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

РАЗДЗЕЛ 18
АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І СПЛОЧАНЫЯ ПАДАТКІ, ЗБОРЫ (ПОШЛІНЫ). АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА РЭГІСТРУ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ. ПРАСТАЎЛЕННЕ АПАСТЫЛЮ НА ДАКУМЕНТАХ АЛЬБО ЛЕГАЛІЗАЦЫЯ ДАКУМЕНТАЎ, ІНФАРМАЦЫІ З АРХІЎНЫХ ДАКУМЕНТАЎ

18.7.

Выдача даведкі пра наяўнасць альбо пра адсутнасць выканаўчых лістоў і (альбо) іншых патрабаванняў пра спагнанне з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязаннях перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання пра выхад з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

18.8.

Выдача даведкі аб выплаце (утрыманні) падаходнага падатку з фізічных асоб у мэтах пазбягання двайнога падаткаабкладання

18.13.

Выдача даведкі пра даходы, пра вылічаныя і ўтрыманыя сумы падаходнага падатку з фізічных асоб

  Заўвага. Інфармацыя пра парадак ажыццяўлення канкрэтнай адміністрацыйнай працэдуры і ўзоры заяў размешчаны на стэндзе. Для пісьмовых зваротаў у холе размешчана паштовая скрыня.

Пісьмовыя заявы прымаюцца з 8-30 г. да 17-30 г. 

 

 Тэлефоны для даведак:

Камісія па жыллёвых пытаннях:

Фрайцiк Ларыса Вiктараўна – намеснiк начальнiка Галоўнага статыстычнага ўпраўлення Брэсцкай вобласці

(8-0162) 20 29 39, каб. 505.


Камісія па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні работнікаў:

Казачук Юлiя Вiктараўна – галоўны спецыялiст аддзела статыстыкi гандлю 
 Галоўнага статыстычнага ўпраўлення Брэсцкай вобласці

(8-0162) 21 37 04, каб. 801.


Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы

Богдан Алена Сяргееўна – начальнiк аддзела

(8-0162) 21 37 09, каб. 504.



   Аддзел финансаў

Ботка Таццяна Iванаўна – начальнiк аддзела

(8-0162) 21 37 10, 20 23 94, каб. 905.

 

ПЕРАЛIК
адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляе 
Галоўнае статыстычнае ўпраўленне Брэсцкай вобласці 
 па заявах грамадзян 

у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. N200
«АБ АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУРАХ, ЯКІЯ АЖЫЦЦЯЎЛЯЮЦЦА ДЗЯРЖАЎНЫМІ ОРГАНАМІ І ІНШЫМІ АРГАНІЗАЦЫЯМІ ПА ЗАЯВАХ ГРАМАДЗЯН»


 Назва адміністрацыйнай працэдуры

Структурнае падраздзяленне (камісія), у якое грамадзянін павінен звярнуцца

Дакументы і (альбо) звесткі, якія грамадзянін прадстаўляе для ажыццяўлення працэдуры*

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

 

РАЗДЗЕЛ 1
ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ

1.1 прыняцце рашэння:
1.1.5.
Пра пастаноўку на ўлік (аднаўленне на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Камiсiя па жыллёвых пытаннях 

(звяртацца
Фрайцiк Л.В.,
каб. 505,
тэл. 20 29 39)


 

заява

пашпарты ці іншыя дакументы, якія могуць засведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні пра нараджэнне непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (альбо) стаялі на такім уліку дакументы, якія могуць пацвердзіць права на пазачарговае альбо першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права звесткі пра даход і маёмасць кожнага члена сям'і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.5-1.
Пра ўнясенне змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і)

Камiсiя па жыллёвых пытаннях 

(звяртацца
Фрайцiк Л.В.,
каб. 505,
тэл. 20 29 39)

 

заява

пашпарты ці іншыя дакументы, якія могуць засведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні пра нараджэнне непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (альбо) стаялі на такім уліку дакументы, якія могуць пацвердзіць права на пазачарговае альбо першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права звесткі пра даход і маёмасць кожнага члена сям'і – пры наяўнасцi права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад даходу і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.5-2.
Пра ўнясенне змяненняў у склад сям’і, з якой грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і)

Камiсiя па жыллёвых пытаннях 

(звяртацца
Фрайцiк Л.В.,
каб. 505,
тэл. 20 29 39)

 

заява

пашпарты ці іншыя дакументы, якія могуць засведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.5-3.
Пра ўключэнне ў асобныя спісы ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Камiсiя па жыллёвых пытаннях 

(звяртацца
Фрайцiк Л.В.,
каб. 505,
тэл. 20 29 39)

заява

пашпарты ці іншыя дакументы, якія могуць засведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні пра нараджэнне непаўналетніх дзяцей дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае альбо першачарговае прадастаўлення жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права звесткі пра даход і маёмасць кожнага члена сям'і – пры наяўнасцi права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад даходу і маёмасці

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.6.
Пра раздзяленне (аб’яднанне) чаргі, пра пераафармленне чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і

Камiсiя па жыллёвых пытаннях 

(звяртацца
Фрайцiк Л.В.,
каб. 505,
тэл. 20 29 39)

заява

пашпарты ці іншыя дакументы, якія могуць засведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні пра нараджэнне непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлік для паляпшэння жыллёвых умоў і (альбо) стаяць на такім уліку дакументы, якія могуць пацвердзіць права на пазачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права звесткі пра даход і маёмасць кожнага члена сям'і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.7.
Пра зняцце грамадзян з уліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Камiсiя па жыллёвых пытаннях 

(звяртацца
Фрайцiк Л.В.,
каб. 505,
тэл. 20 29 39)

 

заява

пашпарты ці іншыя дакументы, якія могуць засведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.3. Выдача даведкі:

1.3.1.
Пра тое, што грамадзянін стаіць на ўліку асоб, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Камiсiя па жыллёвых пытаннях 

(звяртацца
Фрайцiк Л.В.,
каб. 505,
тэл. 20 29 39)

 

пашпарт ці іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

бясплатна

у дзень звароту

6 месяцаў 

1.3.9.
Пра прадастаўленне (непрадастаўленне) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) альбо набыццё жылога памяшкання

Аддзел фiнансаў 

(звяртацца 
Ботка Т.I.,
каб. 905,
тэл. 21 37 10,
20 23 94)

 

пашпарт ці іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

бясплатна

у дзень звароту

6 месяцаў 

РАЗДЗЕЛ 2
ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

2.1.
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы

(звяртацца Куроўская А.А.,
Цялiпка С.А.
каб. 502,
тэл. 20 31 88)

 

бясплатна

5 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

2.2.
Выдача даведкі пра месца працы, службы і пасаду, якую займае грамадзянін

Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы

(звяртацца Куроўская А.А.,
Цялiпка С.А.
каб. 502,
тэл. 20 31 88)

 

бясплатна

5 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

2.3.
Выдача даведкі пра перыяд працы, службы

Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы

(звяртацца Куроўская А.А.,
Цялiпка С.А.
каб. 502,
тэл. 20 31 88)

 

бясплатна

5 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

2.4.
Выдача даведкі пра памер заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнага грашовага забеспячэння)

Аддзел фiнансаў

(звяртацца 
Мелянюк Н.М.,
Гарэцкая М.М.
каб. 906,
тэл. 21 37 10,
20 23 94)

 

бясплатна

5 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

2.5.
Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

Аддзел фiнансаў

(звяртацца 
Мелянюк Н.М.,
Гарэцкая М.М.
каб. 906,
тэл. 21 37 10,
20 23 94)

пашпарт ці іншы дакумент, які можа засведчыць асобу, лісток непрацаздольнасці

даведка аб памеры заработнай платы - у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для назначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

2.6.
Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

Камісія па прызначэнні дапамог

(звяртацца 
Клімовіч В.В.,
каб. 503,
тэл. 20 25 72)


 

заява

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

даведка пра нараджэнне дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь

пасведчанне пра нараджэнне дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь

пасведчанні пра нараджэнне, смерць дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей)

копія рашэння суда пра ўсынаўленне (удачарэнне) (далей - усынаўленне) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей – усынавiлi) дзяцей

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў (удачарыцеляў) (далей – усынавiцелi), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

копія рашэння суда пра скасаванне шлюбу альбо пасведчанне пра скасаванне шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў

бясплатна

10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

аднаразова

2.8.
Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

Камісія па прызначэнні дапамог

(звяртацца 
Клімовіч В.В.,
каб. 503,
тэл. 20 25 72)

 

заява

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонкі заяўніка альбо іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

копія рашэння суда пра скасаванне шлюбу альбо пасведчанне пра скасаванне шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (альбо) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый –
1  месяц

аднаразова

2.9.
Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў

Камісія па прызначэнні дапамог

(звяртацца 
Клімовіч В.В.,
каб. 503,
тэл. 20 25 72)

 

заява

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

пасведчанне пра нараджэнне дзіцяці (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанцаў у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такога пасведчання)

копія рашэння суда пра ўсынаўленне – для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

даведка пра тое, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам

копія рашэння суда пра скасаванне шлюбу альбо пасведчанне пра скасаванне шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў

даведка пра выхад на працу, службу, вучобу да заканчэння адпачынку па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і прыпыненне выплаты дапамогі – пры афармленні адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3  гадоў іншым членам сям'і

пасведчанне дзіцяці-інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для сем'яў, якія выхоўваюць дзіця-інваліда ва ўзросце
да 18 гадоў

пасведчанне пра заключэнне шлюбу, копія рашэння суда пра ўстанаўленне бацькоўства – для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, іншых ваеннаабавязаных асоб

пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія заўсёды (пераважна) пражываюць на тэрыторыі радыеактыўнага забруджвання ў зоне наступнага адсялення і ў зоне з правам на адсяленне

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (альбо) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1  месяц

Па дзень дасягнення дзіцем уросту 3 год

2.9-1.
Прызначэнне дапамогі сем’ям на  дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

Камісія па прызначэнні дапамог

(звяртацца 
Клімовіч В.В.,
каб. 503,
тэл. 20 25 72)

заява

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

пасведчанне пра нараджэнне дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей)
копія рашэння суда пра ўсынаўленне - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

даведка пра тое, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, -прадастаўляецца на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое вучыцца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай)

копія рашэння суда пра скасаванне шлюбу альбо пасведчанне пра скасаванне шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў

даведка пра перыяд, за які была выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, -асоб якім дапамога па догляду за дзіцем ва ўзросце
да 3 гадоў прызначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, усталяванага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах

копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа пра ўсталяванне апекі (папячыцельства) -для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяці

пасведчанне пра заключэнне шлюбу, у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

даведка пра памеры дапамогі на дзяцей і перыяд яе выплаты- у выпадку змены месца выплаты дапамогi альбо прызначэння дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце

да 3 гадоў іншаму родзічу ці члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў і якія не з'яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам)

 бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (альбо) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1  месяц


на тэрмін да даты наступлення абставін, якія цягнуць за сабой прыпыненне выплаты дапамогі

2.12.
Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сямей

Камісія па прызначэнні дапамог

(звяртацца 
Клімовіч В.В.,
каб. 503,
тэл. 20 25 72)

 

заява

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

пасведчанні пра нараджэнне непаўналетніх дзяцей (прадастаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў)

копія рашэння суда пра скасаванне шлюбу альбо пасведчанне пра скасаванне шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў

копія рашэння суда пра ўсынаўленне – для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей

даведка пра тое, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадастаўляецца на дату прызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)

звесткi пра атрыманыя даходы (іх адсутнасць) кожнага члена сям'і за год, які папярэднічае году звароту

пасведчанне дзіцяці-інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для сем'яў, якія выхоўваюць дзіця-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў

даведка пра ўтрыманне аліментаў і іх памеры

даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу

пасведчанне інваліда – для аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, якому прызначана інваліднасць I альбо II групы

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншых дакументаў, якія пацвярджаюць іх занятасць

пасведчанне пра заключэнне шлюбу, копія рашэння суда пра ўсталяванне бацькоўства – для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, іншых ваеннаабавязаных асоб

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (альбо) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1  месяц

па 31 ліпеня альбо
па 31 снежня каляндарнага года, у якім была прызначана дапамога, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту

2.13.
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)

Аддзел фiнансаў

(звяртацца 
Мелянюк Н.М.,
Гарэцкая М.М.
каб. 906,
тэл. 21 37 10,
20 23 94)

 

заява

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту

на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

2.14.
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў (дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна даглядае дзіця

Аддзел фiнансаў

(звяртацца 
Мелянюк Н.М.,
Гарэцкая М.М.
каб. 906,
тэл. 21 37 10,
20 23 94) 

заява

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту

на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

2.16.
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

Камісія па прызначэнні дапамог

(звяртацца 
Чудакова О.С.,
каб. 503,
тэл. 20 25 72)

заява

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту

на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

2.18.
Выдача даведкі пра памер дапамогі на дзяцей і перыяд яе выплаты

Аддзел фiнансаў

(звяртацца 
Мелянюк Н.М.,
Гарэцкая М.М.
каб. 906,
тэл. 21 37 10,
20 23 94) 

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.19.
Выдача даведкі пра выхад на працу, службу да заканчэння адпачынку па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і прыпыненне выплаты дапамогі

Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы

(звяртацца Куроўская А.А.,
Цялiпка С.А.
каб. 502,
тэл. 20 31 88)

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.20.
Выдача даведкі пра ўтрыманне аліментаў і іх памеры

Аддзел фiнансаў

(звяртацца 
Мелянюк Н.М.,
Гарэцкая М.М.
каб. 906,
тэл. 21 37 10,
20 23 94) 

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.24.
Выдача даведкі пра адсутнасці забеспячэння дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

Камісія па аздараўленні і санаторна-курортным лячэннi работнікаў

(звяртацца 
Казачук Ю.В.,
каб. 801,
тел. 21 37 04)

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.25.
Выдача даведкі пра знаходжанне ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў

Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы

(звяртацца Куроўская А.А.,
Цялiпка С.А.
каб. 502,
тэл. 20 31 88)

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.29.
Выдача даведкі пра перыяд, за які была выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

Аддзел фiнансаў

(звяртацца 
Мелянюк Н.М.,
Гарэцкая М.М.
каб. 906,
тэл. 21 37 10,
20 23 94) 

 

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

бясплатна

3 дні з дня звароту

бестэрмінова

2.35.
Выплата дапамогі на пахаванне

Аддзел фiнансаў

(звяртацца 
Мелянюк Н.М.,
Гарэцкая М.М.
каб. 906,
тэл. 21 37 10,
20 23 94) 

 

заява  асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінуўшага)

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу заяўніка

даведка пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь пасведчанне пра смерць - у выпадку, калі смерць зарэгістравана за межамі Рэспублікі Беларусь

пасведчанне пра нараджэнне (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей)
даведка пра тое, што памерлы ва ўзросце

ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам – у выпадку смерці асобы
ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў

бясплатна

1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (альбо) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый –
1 месяц

аднаразова

2.44.
Выдача даведкі пра невыдзяленне пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

Камісія па аздараўленні і санаторна-курортным лячэннi работнікаў

(звяртацца 
Казачук Ю.В.,
каб. 801,
тэл. 21 37 04)

 

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

 РАЗДЗЕЛ 18
АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І СПЛОЧАНЫЯ ПАДАТКІ, ЗБОРЫ (ПОШЛІНЫ). АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА РЭГІСТРУ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ. ПРАСТАЎЛЕННЕ АПАСТЫЛЮ НА ДАКУМЕНТАХ АЛЬБО ЛЕГАЛІЗАЦЫЯ ДАКУМЕНТАЎ

18.7.
Выдача даведкі пра наяўнасць альбо пра адсутнасць выканаўчых лістоў і  (альбо) іншых патрабаванняў пра спагнанне з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязаннях перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання пра выхад з  грамадзянства Рэспублікі Беларусь

Аддзел фiнансаў

(звяртацца  
Ботка Т.И.,
каб. 905,
тэл. 21 37 10,
20 23 94)

 

заява

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

бясплатна

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падаткавай) праверкі, запыту дакументаў і (альбо) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый –
1 месяц

6 месяцаў

18.8.
Выдача даведкі аб выплаце (утрыманьні) падаходнага падатку з фізічных асоб у мэтах пазбягання двайнога падаткаабкладання

Аддзел фiнансаў

(звяртацца 
Мелянюк Н.М.,
Гарэцкая М.М.
каб. 906,
тэл. 21 37 10,
20 23 94) 

 

заява

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

бясплатна

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падаткавай) праверкі, запыту дакументаў і (альбо) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый –
1 месяц

бестэрмінова

18.13.
Выдача даведкі пра даходы, пра вылічаныя і ўтрыманыя сумы падаходнага падатку з фізічных асоб

Аддзел фiнансаў

(звяртацца 
Мелянюк Н.М.,
Гарэцкая М.М.
каб. 906,
тэл. 21 37 10,
20 23 94) 

 

пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу

бясплатна

у дзень звароту

бестэрмінова

 


Версія для друку
224030, Брэст, праспект Машэрава, 18
Эл. пошта: brest@belstat.gov.by
Белстат у Facebook